β
Social short-form video's hebben de hoogste ROI en zorgen voor 1200% meer shares dan posts met foto's en tekst.
β
73% van de consumenten geeft aan het liefst te leren over een product of dienst a.h.v. short-form video.
β
Kijkers onthouden 95% van een boodschap wanneer ze deze bekijken in een video, vergeleken met 10% wanneer ze deze lezen in tekst.
AGEN-Z helpt bedrijven en ondernemers die hun omzet en (personal) brand willen laten groeien door wekelijks zichtbaar te zijn bij hun doelgroep. Dit doen we aan de hand van scroll-stoppende short-form video content op platformen als LinkedIn, TikTok, Instagram Reels & YouTube Shorts die tuinduizenden, honderdduizenden en zelfs miljoenen views realiseren.
Naast Short-Form Video zijn we ook gespecialiseerd in het effectief bereiken van Generatie Z (geboren tussen 1995 en 2010), ook wel Gen-Z genoemd.
Traditionele reclamespotjes werken niet bij Gen-Z'ers. Wat voor hen telt is geloofwaardigheid en vertrouwen. Dat is wat ze zoeken. Ze willen geen reclame, ze willen echtheid en transparantie. Gen-Z'ers zijn digital natives en daarom (bijna) altijd online. Je vindt ze vooral op platformen als TikTok, Instagram, YouTube, Snapchat, Reddit en Discord.
Hun aandachtsspanne? Slechts 3 seconden!
Daarnaast zijn ze heel visueel ingesteld, dus Short-Form Video werkt voor hen het best. Liefst niet langer dan 60 seconden.
Benieuwd hoe je belangstelling van Generatie Z voor jouw product of dienst realiseert aan de hand van ons unieke Demand Gen-Z Framework? Neem dan even contact met ons op via ons contactformulier, dan delen we hem met je!
β
Jaar ervaring met
Gen-Z communicatie
Bedrijven zichtbaar gemaakt bij Gen-Z
Views op onze social media content
Views op onze best bekeken TikTok