Waarom short-form video?

hoogste rOI & engagement βœ…

βœ… Social short-form video's hebben de hoogste ROI en zorgen voor 1200% meer shares dan posts met foto's en tekst.

βœ… 73% van de consumenten geeft aan het liefst te leren over een product of dienst a.h.v. short-form video.

βœ… Kijkers onthouden 95% van een boodschap wanneer ze deze bekijken in een video, vergeleken met 10% wanneer ze deze lezen in tekst.

AGEN-Z helpt bedrijven en ondernemers die hun omzet en (personal) brand willen laten groeien door wekelijks zichtbaar te zijn bij hun doelgroep. Dit doen we aan de hand van scroll-stoppende short-form video content op platformen als LinkedIn, TikTok, Instagram Reels & YouTube Shorts die tuinduizenden, honderdduizenden en zelfs miljoenen views realiseren.

gen-z effectief bereiken

Demand Gen-Z Framework 🌟

Naast Short-Form Video zijn we ook gespecialiseerd in het effectief bereiken van Generatie Z (geboren tussen 1995 en 2010), ook wel Gen-Z genoemd.

Traditionele reclamespotjes werken niet bij Gen-Z'ers. Wat voor hen telt is geloofwaardigheid en vertrouwen. Dat is wat ze zoeken. Ze willen geen reclame, ze willen echtheid en transparantie. Gen-Z'ers zijn digital natives en daarom (bijna) altijd online. Je vindt ze vooral op platformen als TikTok, Instagram, YouTube, Snapchat, Reddit en Discord.

Hun aandachtsspanne? Slechts 3 seconden!

Daarnaast zijn ze heel visueel ingesteld, dus Short-Form Video werkt voor hen het best. Liefst niet langer dan 60 seconden.

Benieuwd hoe je belangstelling van Generatie Z voor jouw product of dienst realiseert aan de hand van ons unieke Demand Gen-Z Framework? Neem dan even contact met ons op via ons contactformulier, dan delen we hem met je!
‍

facts & figures

Building Bridges with Gen-Z πŸ”—

A vector of a house

5+

Jaar ervaring met
Gen-Z communicatie

A vector of buildings

50+

Bedrijven zichtbaar gemaakt bij Gen-Z

A vector of people

45M+

Views op onze social media content

A vector of a trophy

4M

Views op onze best bekeken TikTok

TESTIMONIALS

Wat onze klanten zeggen

A vector of a yellow half-filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow half-filled star
4.5

"AGEN-Z begrijpt hoe je effectief communiceert met Generatie Z. Aan de hand van pakkende en korte video's grijpen ze de aandacht van deze lastig te bereiken generatie. Met enorm veel views, likes en interactie op je social media pagina's als resultaat."

Martin Achterhof
Oprichter Datamart
A vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled star
5


"Super gave content! Leuk dat jullie er waren om short-form video's te schieten bij onze Anime Arcade & Ramen Bar Molly's Arena in Amsterdam. Het team ter plaatse vond jullie hartstikke fijn in de omgang, Donna en Tom!"

Nadia Amezian
Co-founder Molly's Arena
A vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow half-filled star
4.5

"We willen je graag bedanken voor de leuke samenwerking die we hebben gehad, Donna. We zijn erg blij met de resultaten van de UGC content en hopen dat jij ook tevreden bent met jouw gepersonaliseerde Rosa Rose sieraden."

Rosa Rose
Memories engraved in gold
A vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow filled starA vector of a yellow half-filled star
4.5

β€œGen-Z'ers zijn het talent van de toekomst en dus van onmisbare waarde voor bedrijven. Echter struggelen veel organisaties met het recruiten van deze generatie voor hun openstaande vacatures. AGEN-Z begrijpt hoe je deze onbereikbare doelgroep wΓ©l bereikt."

Teun Stienen
Recruitment specialist Huntley